# Papildomos užduotys 2
# Užduotys
# Užduotis 1
Liepkite vartotojui įvesti teigiamą skaičių. Ciklo pagalba šį skaičių išvesti mažėjimo tvarka iki kol jis pasieks 0
. Pavyzdžiui: 5 4 3 2 1
. Kiekvieną skaičių išvesti atskiroje eilutėje.
# Užduotis 2
Liepkite vartotojui įvesti neigiamą skaičių. Ciklo pagalba šį skaičių išvesti didėjimo tvarka iki kol jis pasieks 0
, taip pat išvesti 0
. Pavyzdžiui: -4 -3 -2 -1 0
. Kiekvieną skaičių išvesti toje pačioje eilutėje, skaičius atskiriant tarpais.
# Užduotis 3
Sukurkite skaičiuotuvą. Kiekvieno ciklo iteracijos metu vartotojas turi suvesti du skaičius. Iš šių skaičių turi būti grąžinami visi sudėties, skirtumo, sandaugos ir dalmens atsakymai išvedant kartu ir atliekamus veiksmus. Pavyzdžiui:
5 + 4 = 9
5 - 4 = 1
5 * 4 = 20
5 / 4 = 1,25
Programa vykdoma tol, kol vartotojas nori atlikinėti skaičiavimus.
# Užduotis 4
Sukurkite string tipo kintamąjį. Prie jo vis pridėkite vartotojo įrašomus skirtingus žodžius. Tačiau jei vartotojas įrašytų žodį exit
- baigti ciklą. Baigus vykdyti ciklą turi būti išvestas string kintamasis prie kurio vis buvo pridedami skirtingi žodžiai.
Galimas įgyvendintos programos pavyzdys:
iveskite zodis arba exit: lapas
iveskite zodis arba exit: medis
iveskite zodis arba exit: zeme
iveskite zodis arba exit: exit
lapas medis zeme
# Užduotis 5
Liepkite vartotojui įvedinėti atsitiktinius skaičius. Šį ciklą vykdyti tol, kol įvestas skaičius nesidalins iš 9
.
Galimas įgyvendintos programos pavyzdys:
iveskite skaiciu: 1
iveskite skaiciu: 5
iveskite skaiciu: 9
ivedete skaiciu, kuris dalinasi is 9!
# Užduotis 6
Sukurkite skaičių spėliojimo žaidimą. Paleidus programą turi būti sugeneruotas atsitiktinis skaičius, kurį vartotojas turės bandyti atspėti. Programa turi išvesti kokiuose rėžiuose turi vykti spėjimas (pavyzdžiui: "spėkite skaičių tarp [1-10]"). Jeigu vartotojas spėdamas nepataiko - išvesti ar slaptas skaičius yra didesnis ar mažesnis nei buvo bandyta spėti, o jei atspėjo - pasveikinti vartotoją.
Galimas įgyvendintos programos pavyzdys:
Bandykite speti slapta skaiciu nuo 1 iki 10:
10
Slaptas skaicius yra mazesnis.
Bandykite speti slapta skaiciu nuo 1 iki 10:
1
Slaptas skaicius yra didesnis.
Bandykite speti slapta skaiciu nuo 1 iki 10:
5
Slaptas skaicius yra didesnis.
Bandykite speti slapta skaiciu nuo 1 iki 10:
7
ATSPEJOTE!!!
# Užduotis 7
Liepkite vartotojui įvesti stulpelių bei eilučių skaičių. Išspausdinkite konsolėje stačiakampį iš "0" simbolių, nelyginiuose stačiakampio eilutėse vietoje "0" išspaudinkite "0" ir "1" eilės tvarka.
Galimas įgyvendintos programos pavyzdys:
Iveskite eiluciu skaiciu: 20
Iveskite stulpeliu skaiciu: 5
0 1 0 1 0 1 0 1 0 1 0 1 0 1 0 1 0 1 0 1
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 1 0 1 0 1 0 1 0 1 0 1 0 1 0 1 0 1 0 1
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 1 0 1 0 1 0 1 0 1 0 1 0 1 0 1 0 1 0 1